Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys
Redaktoriaus žodis

I. PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI

R. Vaičekauskaitė.            
Negalės diskurso tarpkultūrinės sąveikos globalizacijos kontekste


K. Skučas, D. Mockevičienė.       
Nugaros smegenų pažeidimą patyrusių asmenų gyvenimo kokybę sąlygojantys veiksniai


N. Povilaitienė, L. Radzevičienė.       
Nežymią proto negalę turinčių mokinių lytiškumo ugdymo metodologinis diskursas


B. S. S. Hong, P. J. Shull.       
Apsisprendimas kaip auklėjimo rezultatas: paradigmos kaita



II. SPECIALISTŲ KOMPETENCIJŲ PLĖTRA

R. Bubnys, V. Gudonis.           
Būsimų specialiųjų pedagogų asmeninės patirties reflektavimas ir integravimas praktinėse studijose aukštojoje mokykloje


M. Jurevičienė, I. Kaffemanienė.
Tėvų įžvalgos apie vidutiniškai sutrikusio intelekto paauglių socialinius įgūdžius




III. SPECIALIOSIOS IR SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMAS

J. Mankauskienė, A. Vaitkevičienė.           
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo pokyčiai taikant dailės terapijos metodus



A. Kepalaitė, A. Jakimavičiūtė.           
Vyresniųjų paauglių, besigydančių sanatorijoje, emocinių būsenų kitimas, taikant C. A. Raimundo „Gyvenimo žaidimas“ terapijos metodą   



Apie autorius

Reikalavimai leidinyje „Specialusis ugdymas“ publikuojamiems mokslo darbams
 
escort bayan bursa escort bayan bursa