Į PRADŽIĄ
NAUJIENOS
APIE CENTRĄ
PROJEKTAI
TYRIMŲ KRYPTYS
MOKSLO DARBUOTOJAI
CENTRO PARTNERIAI
LEIDINIAI
ŽURNALAS
KONTAKTAI
KONFERENCIJA
Turinys 2010 1(22)
TURINYS

Redaktoriaus žodis


I. PSICHOSOCIALINIAI UGDYMO(SI) ASPEKTAI

D. Rėklaitienė, S. Karpavičiūtė,J. Požėrienė.        
Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų gyvenimo kokybės vertinimas





II. SPECIALISTŲ KOMPETENCIJŲ PLĖTRA

A. Kepalaitė.        
Socialinių pedagogų savirefleksijos ir įžvalgos ypatumai


A. Ališauskas, J. Klizaitė.    
Būsimų pedagogų pasirengimas tenkinti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius


R. Geležinienė.    
Mokytojo veiklos konstravimas remiantis įrodymais grįsta praktika


D. Kairienė.    
Komandos narių bendradarbiavimas teikiant ankstyvąją pagalbą vaikui ir šeimai: atvejo analizė




III. SPECIALIOSIOS IR SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMAS

R. Ivoškuvienė, D. Gerulaitis, D. Kairienė, V. Makauskienė.     
Logopedinė pagalba kleteringu pasižymintiems vaikams: Lietuvos logopedų apklausos rezultatai


L. Miltenienė, R. Melienė.
Specialiojo ugdymo formos inkliuzinio ugdymo kontekste: Olandijos patirtis


A. Malinauskaitė.    
Elgesio sutrikimų prevencija skatinant socialines ir emocines kompetencijas priešmokykliniame amžiuje: vokiškoji patirtis


R. B. Fastingas.
Inkliuzija paremtas adaptuoto mokymo konceptas: Norvegijos iššūkių apžvalga


E. Ünlü, I. H. Dikenas.    
Tyrimų apie autistiškų vaikų imitavimo gebėjimus apžvalga



Apie autorius

Reikalavimai leidinyje „Specialusis ugdymas“ publikuojamiems mokslo darbams
 
escort bayan bursa escort bayan bursa